Alla inlägg den 16 juni 2008

Av musicrape - 16 juni 2008 21:50

Böcker:

Prinsessan och Mördaren- Magnus Nordin:

En man hittas vid soptippen vid liv, men knappt. Två andra män blir mördade, vem är mördaren, är han närmare än ni tror. Markus är kär i Nina,Nina är kär i Jajje, Lenita är också kär i Jajje. Teo skiter i skolan och muckar gräl, Lenita bjuder till fest. Alla vi har hemligheter.


Förföljaren- Magnus Nordin:

En man förföljer Malin, han vet allt om henne och hennes vanor. När hon försvinner och aldrig hittas, blir hennes pojkvän och hennes pappa orolig. Det letar frenetiskt efter henne men finner inga spår. Men tillslut, och en annan tjej försvinner. Men var inte i den trakten som en annan tjej försvann för några år sen... Vem är förföljaren?


(Jag vet att jag spamar Magnus Nordin, men han är en gud på att skriva, läs hans böcker och ni förstår)


\,,/O.o\,,/

Rock on//Föbbe


Av musicrape - 16 juni 2008 21:27

Idag har jag varit med Fralls, jag skulle varit på gymmet men det var inte öppet så jag ska dit imorgon istället.

Pluttpojken hjälpte mig och Anna komma förbi en snubbe på Baldurs Gate II. Sen spelade vi vidare lite på våran sparning. Fast sen kom hans kompisar och de började spela, då ringde jag till Fralls och jag stack till henne. Där var vi inne på datorn lite och sen lagade vi lunch, pannkakor. Efter lunchen spelade vi Guitar Hero III. Sen gick vi hem till mig och spelade lite Baldurs Gate, vi klarade första delen, fett stolt, fast Plutts fick hjälpa oss lite. Sen hjälpte vi till med middagen, Tacos, yummie. Medan vi åt kollade vi på sista avsnittet (inspelat) av Kustbevakarna. Sen fortsatte jag och Fralls att kolla på TV, vi kollade lite på Mythbusters, Simpson och Extreme Makeover Home Edition. När det var kanske 5 minuter kvar tänkte vi spela lite mer Baldurs Gate men då kom John och sa att han ville titta på TV, då blev jag sur för han kör alltid bort mig från saker jag gör. Men då gick jag och Fralls och satte oss framför datorn en liten stund. Hon skulle ändå hem vid halv tio. Nu sitter jag och chattar med en som bor i Spanien.

\,,/O.o\,,/

Rock on//Föbbe


Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards