Alla inlägg den 7 juni 2008

Av musicrape - 7 juni 2008 18:21

Jag var ute på lander igår så jag skriver för denna dagen idag (8/6) istället.

Jag sov ju ute i hammocken, de va ganska skönt men det var ganska ljust ute. Sen låg jag vaken typ aslänge för jag kan aldrig sova på mornarna. Men vi åtta gick jag upp och åt frukost och fixa iordning mig. Sen åkte vi och lämnade tillbaka en markisarm (fråga mig inte). Efter det fortsatte vi ut till landet. Där träffade vi Tomas och Lena (Fredrik+Pluttpojken) och vi packade maten. Efter det åkte vi ned till sjön och vi la i RXP och vi packade in sakerna i Flippern. Killarna åkte ut till Kofoten i RXP och vi andra i Flippern. Där åt vi lunch, fast innan skulle Lena vattna Weras blommor och när hon skulle på vattnet såg hon att det låg två döda möss i vattenkannan. Vi åt och sen gick jag till ett ställe och skrev på min och Isabelles musikal, skrev kanske två sidor. Sen fick jag åka RXP med John och vi maxade, kom upp i typ 60m/h. Asnajjs, de e typ 110km/h. Sen åkte vi till Strömma och åt en glass, killarna åkte tidigare och hälsade på strömmafärjan. Jag va fett avundsjuk. När vi kom hem skulle vi äta mat, grillat...MUMS *dregglar*. Sen kollade vi på Matrix 3 (tror jag) mitt i var det dags för efterrätt. Filmen va inte slut förns tolv men jag pallade inte kolla på hela, fattade ändå inte nått. Jag gick och la mig *SNARK*


\,,/O.o\,,/

Rock on /Föbbe

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards