Alla inlägg den 11 juni 2008

Av musicrape - 11 juni 2008 21:29

Idag var jag på en kurs, andra dagen på förarintyg. Fortfarande lika boring.

På morgonen kom Rebecca, Fredrik och Plutts för sent typ 10 minuter, jag blev rädd att de hade glömt bort det. Sen blev det lunch, fast istället för att äta nere på krogen åkte vi till en ganska sunkig pizzeria. Det var faktiskt ganska gott, jag tog en kycklingsallad. Efter det var det dags att ha lektioner igen, så himla tråkigt. Vi hade bra det i en timme sen hade vi ett övningsprov, det var assvårt. Jag fattade inte ett skit. Sen åkte vi hem till Rebecca och Fredrik och kollade på Mean Girls. Den var ganska bra. Sen kom mamma och pappa och vi åkte hem. Till middag åt vi pizza, men jag tog en ost och skinksallad. Fjärde gången jag äter sallad den här veckan. Till det kollade vi på NCIS, sen duschade jag, sen kollade jag på Scarred och Room 401. Efter gick jag och la mig.

 

\,,/O.o\,,/

Rock on//Föbbe

Av musicrape - 11 juni 2008 21:29

Idag hade vi mentorsdag och vi var vid Skavlöten. Jag vaknade kanske vid kvart över sex och sedan somnade jag om till väckarklockan ringde. När jag var klar cyklade jag iväg och träffade Anna och Misha, sen cyklade vi tillsammans till skolan. Då kom vi en halvtimme förtidigt och slog ihjäl den tiden med att prata och spela på det mycket ostämda pianot. Sen tog vi först bussen till Täby C och sedan till Skavlöten. Då hade det börja regna ganska kraftigt. Så vi fick gå den korta biten till sjön i regn. Nästan direkt vi kom dit hoppad jag i spat och det var varmare än vad jag trodde. Fast det var inte så kul för vi fick inte gå djupare än till midjan och varken Misha eller Anna badade. När jag gick upp så hade Dem gått iväg och tagit min tröja med sig. Så jag sprang runt och letade efter dem, men sen hittade Mrs Forrsten dem och de satt och hinkade i omklädningsrummet. Så jag gick dit och där satt vi och pratade till det var lunch, till lunch var det en bulgursallade med kyckling, en fralla (två för mig, Misha ville inte ha sin) och en festis. Sen gick vi ner till omklädningsrummet igen och satt där till jag tog fram mina vattengevär och jag och Anna sprutade lite på varandra, sen tog Louise ett och sprutade på dem i bastun. Efter ett tag blev det krig och dem som satt i bastun blev assura. Tillsist tog dem en hink med vatten och tänkte hälla på Lousie men vattnet missade och alla saker som var där blev blöta. Vid tolv fick man gå hem och då gjorde vi det såklart.  Vid busshållsplatsen tog Oliver och hans gang sniglar och la ut i gatan ganska grouse. sen åkte vi till skolan, hämtade våra cyklar och cyklade hem. Men jag kunde inte klippa mig för min frisör har brutit tummen. När jag kom ringde jag pappa och frågade om jag inte kunde hitta en annan frisör och han sa att det var okej. så jag ringde rnt och kollade på hemsidor och kom fram till att det var ungefär 200kr i prisskillnad. Så jag åkte buss till Kista och klippte mig, luggen blev lite kortare än vad jag hade tänkt mnig men den växer. Mina kompisar kommer skratta åt mig. När jag var klar gick jag upp till pappa och vi åkte hem, på vägen handlade vi lite saker och sen när vi kom åt vi varma mackor framför TV. Nu har jag och Pluttis suttit och kollat på en VÄLDIGT rolig koverstation mellan typ 6 personer (mer eller mindre pantade) askul, det går inte att beskriva. Men nu måste jag gå och lägga mig.

\,,/O.o\,,/

Rock on //Föbbe

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards