Direktlänk till inlägg 4 juli 2008

Täby, finally

Av musicrape - 4 juli 2008 13:11

Igår var i Täby Centrum med Anna, jag behövde nämligen ett par svarta tights (de gick sönder när jag ramlade med cykeln) och ett svart linne. Först av allt gick vi till Gina Tricot för jag har ett presentkort där. Då hittade jag ett erbjudande på ett svart och ett vitt för 79 kr. Men såklart fanns inte min storlek. Så då gick vi till Panduro för jag skulle visa Anna ett ide jag tänkte sy. Sen gick vi till Donken, när vi hade ätit gick vi tillbaka till Gina Tricot och frågade efter min storlek, när vi stod där och väntade kollade vi på klockan och den var typ halv 2 och två var Anna tvungen att hämta sin syster vi fritids. Och vi som skulle gå hem, men det blev det inte, vi ringde mamma och frågade om hon kunde hämta oss. Efter Gina gick vi till bibblan och lämnade till baka min böcker och jag lånade två till. Jag har redan läst ut en, snart två.

Efter det i korthet:

Dator

Sola och läsa

Dator

mat

dator

Godnatt


\,,/O.o\,,/

Rock on//Föbbe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av musicrape - 5 januari 2009 22:22

idag åkte jag, frallis, erika, john, pappa och rune skidor i romme, de va asnajjs. de va typ aslite folk i backarna. jag och frallis hittade en tvåstolslift, de va lite b. sen på vägen hem sov vi mest och så åt vi på en pizzeria, nu ska jag gå och lä...

Av musicrape - 3 januari 2009 22:35

hej, idah typ svimmade jag, fett läskigt. först gick jag upp, åt frukost, sen la jag mig i sängen igen och läste lite. Efter kanske en halvtimme senare säger pappa att Smillan (min nya katt) ska in till vetrinären och att vi ska ta tempen, så pappa r...

Av musicrape - 25 december 2008 13:13

okej, jag gillar fortfarande inte julen. men det var trevligt att träffa alla.  Mina Julklappar: Nightworld nr 1 och 2 Maximum Ride- The Angel experiment Ett svart och silvrigt halsband Mascara Loréal Kajalpenna Loréal två olika Concealer Eddie Funkh...

Av musicrape - 22 december 2008 23:22

nu har jag  bytt namn, förut hette jag 3dgega, men det här tyckte jag var mycket bättre ^^ har bestämnt mig för att blogga lite mer, om någon nu vill läsa. tänker nog lägga ut lite bilder, om ni vill veta lite mer om mig och läsa närmare om vad jag g...

Av musicrape - 5 december 2008 12:57

OMG, jag har inte skrivit sen Juli... Jag har helt glömt bort att jag haft en blog. Jag har bilddagbok nu, jag heter då LostInShadows... jag heter samma sak på Emocore.se och dikta.se. Om vill lyssna på den bästa låten just nu så är det Blame it on T...

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards