Alla inlägg den 8 juni 2008

Av musicrape - 8 juni 2008 18:39

Idag var det väckning tidgt, för jag, Pluttpojken (nu mera känd som Rudolf med röda nyllet) och fredrick med bondbrännan. De hade bränt sig asmycket på armarna, bara där de inte haft våtdräkten. Efter frukosten åkte vi till Saltsjöduvnäs (tror det...) för att sitta inomhus från typ 9-5. Vi ska nämligen ta förarbevis på sjön (skärgårdsskeppare). Inte mycket hände. Till lunch tog vi Dagens på nån krog, kostade 95 spänn, rena rånet. Sen var det mer kurs. Då hade jag inte mycket hjärnaktivitet på gång. Jag fattade NADA. Det var astråkigt och nästa södag är det dags igen. Jag drack två och en halv flaska bubbelvatten (små ni vet). Nu har vi varit å handlat och Pluttpojken kommer snart och kör bort mig från datorn. Så...


\,,/O.o\,,/

Rock on /Föbbe

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards