Alla inlägg den 2 juni 2008

Av musicrape - 2 juni 2008 17:39

Idag har jag och Misha gått runt och sjungit på Anita Hegerlands Trollkarlen Lurifix hela dan, alla blev fett irreterade. Askul enligt mig själv.

I morse ringde Anna och frågade mig om det var någon mentortid, och jag hade ingen aning för det hade dem sagt på föräldrarkvällen och då var det ju In Flames. Eftersom vi inte hade Mentor tid började vi 9.50, fett chill men jag hade piano (sista gången idag) innan men den slutar 8.40 så det var ingen mening att cykla hem, då skulle jag bara kunna var hemma i typ en halvtimme. Men jag satt och prata med Misha och Anna tills vi började. efter det hade vi slöjd, då sydde jag fast två tygbitar på mitt linne (ett svart utan axelband), på de två tygbitarna stod det: Fram- Never Before, Never Again och Bak- Forever and Always. det blev as snyggt. Blir klar nästa gång. På tyskan hade vi repetion av det vi har gjort under året. Plus att vi ska få en ny tyskalärare, det blir vå tredje på 2 år. Kul va (mycket sarkastiskt). Sen var det lunch: raggmunkar, gott enligt mig. Efter lunchen var det engelska, då körde vi hänga gubben och några lekar. Det var ganska kul. Efter det var det svenska, då såg vi på en film som heter Stå Ut, den var sådär, slutet var sämst, men ändå. Efter det cyklade jag on Anna till biblan och lånade en bok. Jag skulle lånat en annan men den fanns inte. Jag har läst 1 och 2 men när jag skulle låna tvåan tog det jättelång tid för den fanns aldrig. Nu finns aldrig trean. När jag kom gjorde jag värsta goda smoothien.

RECEPTET:

1 BANAN

1 ÄPPLE

1 KIWI

LITE MANGO

LITE MJÖLK

LITE CITRONYOUGHURT

Blanda allt till en smet, drick och njut.


Nu har jag tittat på lite klipp från parlamenet och lyssnat på Engel (förbandet till In Flames)

Fast jag orkar inte sitta vid datorn längra, ska nog läsa den nya boken.


\,,/O.o\,,/

Rock on!!

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards