Alla inlägg den 3 juni 2008

Av musicrape - 3 juni 2008 21:28

Idag var jag hemma från skolan pga av en allergichock (tror jag) av allt pollen eller nåt. så jag har ont halsen, kliar i öron och hals, och e astäppt. Så idag vaknade jag med väckarklockan och sa till mamma att jag inte kunde gå till skolan och så la jag mig i deras säng. Där sov jag till typ nio-halv tio. Sen läste jag ut min bok Den Stora Fredens Krig (sämst??) Sen skrev jag lite på min och Isabelles musikal. Efter det gjorde jag en blanding av keso, gurka, morötter, skinka och lite ost. Det blev fett gott. När jag hade ätit upp det kollade jag på Freddy vs Jason, den va fett sämst. När någon fick ett sår bara sprutade det blod som värsta fontänen, plus att man inte fattade något typ. Efter typ halva filmen kollade jag på klockan på datorn som är typ helt f**ked up, den visade att klockan var ´2 men den var typ halv elva. så då åt jag en... Billys hamburgare!!! Sen kollade jag klart på den, efter den kollade jag på Bring it on- All or Nothing. Den var jättekul. Sen kom Frallan och vi spelade lite Baldurs Gate på PS2 (ganska kul) etfer det kom mamma, pappa och John(min kära broder) hem och vi åt lite. ´När vi ätit klart gick jag och Frallan till bussen för vi var tvungna att åka buss till scouterna. Gissa vad jag kommer på efter halva vägen när det är tio min kvar tills den går bussremsan. Jag skulle inte spring hem igen så jag fick låna av Frallan. Vi kom typ en halvtimme förtidigt, det var avslutning på scouterna. Först körde vi brännboll (vårt lag vann), sen packade vi patrullkistorna till Örsö, efter det fikade vi med tårta och saft, men det var gräddtårta, jag åt inget för jag har både godisförbud och jag mår illa av grädde. Och gissa vem som tappar sin sked och kan inte hitta den, jo Isabelle, vi letade jättemycket men fann den ingenstanns. Efter en stund stoppar hon händerna i fickorna på sin munkjacka och gissa vad som låg där om inte skeden. Sen åkte jag hem med Frallan (s mamma). sen tog jag en banan och nu sitter jag och skriver och lyssnar på Dead by April (nåra av dem är fett snygga förutom att dem har töj)


\,,/O.o\,,/

Rock on

(det här är DBA)

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards