Alla inlägg under december 2008

Av musicrape - 25 december 2008 13:13

okej, jag gillar fortfarande inte julen. men det var trevligt att träffa alla. 

Mina Julklappar:

Nightworld nr 1 och 2

Maximum Ride- The Angel experiment

Ett svart och silvrigt halsband

Mascara Loréal

Kajalpenna Loréal

två olika Concealer Eddie Funkhouser och Artistry 

Muffin/bullformar med ros på

Bläckpatroner till skrivare

Svart och grårandiga knästrumpor

Örhängen med fjädrar och kedjor från ht

Örhängen tre olika pryamider (helt svarta, randiga, shackrutiga) oxå th

500 kronor


Nu vet ni vad jag fått i Julklapp

Armbandet jag gav till Lottie blev hon jätteglad för, hon trodde att jag hade köpt det. Då blev jag glad. Sen fick Boppe och Gunilla ett ram med tre bilder i och när mamma sa att det var jag som hade tagit bilderna blev alla jätteförvånade^^


Av musicrape - 22 december 2008 23:22

nu har jag  bytt namn, förut hette jag 3dgega, men det här tyckte jag var mycket bättre ^^

har bestämnt mig för att blogga lite mer, om någon nu vill läsa. tänker nog lägga ut lite bilder, om ni vill veta lite mer om mig och läsa närmare om vad jag gjort på dagarna ska ni kolla in min bdb lostinshadows @bdb.


Snart är det jul, för varje år som går tycker jag mindre och mindre om julen. vet inte varför, Anna kallar mig för grinchen, kanske jag är det, men kanske jag inte gillar julen är därför att jag måste träffa massor av människor. visserligen människor jag gillar men det är ändå för mycket. det klarar jag inte av, jag sitter mycket hellre i ett hörn med en bra bok eller ett block så jag kan skriva. Jag tror inte att tillåter att jag tar med datorn, den e för stor och klumpig, vill ha en sån där liten, typ 8 tum eller nåt. Som man kan ha med sig överallt. ska önska mig det till födelsedagspresent eller tjäna ihop till en.


Aja, nu ska jag gå och lägga mig, kom ihåg bara, VAR DIG SJÄLV. det är mitt motto ^^

Av musicrape - 5 december 2008 12:57

OMG, jag har inte skrivit sen Juli... Jag har helt glömt bort att jag haft en blog. Jag har bilddagbok nu, jag heter då LostInShadows... jag heter samma sak på Emocore.se och dikta.se.

Om vill lyssna på den bästa låten just nu så är det Blame it on Tom med Brokencyde. De två bästa böckerna är The Road av Cormac McCarthy och The curious Incident of the Dog in the Nigh-Time av Mark Haddon (ja, båda är på engelska. The Curious... handlar om en kille med Aspergers syndrom som ska lösa ett mysterium men då vänds hela hans värld uppochner. The road handlar om en far och en son på flykt, de har ingen mat och det är vinter. Jag rekomenderar båda starkt.

Nu har jag egentligen NO lektion men vi sitter i datasalen och ska plugga till provet vi ska ha på Onsdag nästa vecka.

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards