Alla inlägg den 1 juni 2008

Av musicrape - 1 juni 2008 20:53

jag hade rätt!!! Det blev värsta flum.

Jag pimpade mina brallor, jag tycker det blev fint men det tycker ingen annan, bara för att jag vågar vara annurlunda. jag klippte av byxbenen och satte jag på vänstra igen med fyra säkerhetsnålar och det andra med två snören, blev fett coolt. Sen på kvällen åkte jag, mums, pupps och Frallan in till stan och kolla på skeppet Götheborg, det var ganska kul fast dem andra typ skämdes över mig för jag hade tagit av ett byxben så ett var kort och det andra var långt. När vi gick dit från bilen såg vi hur några tjejer satt i en trampbåt och då kom det några killar på an vattenskoter och skvätte ner dem jättemycket. Det va askul. när vi kom hem va klockan ganska mycket men Frallan gjorde ändå tre stycken inbakade miniflätor på mig, det blev snyggt. I morse gick vi upp typ kl åtta och när vi jade ätit frukost åkte vi till lander fast mamma åkte inte med. Väl ute var jag och Frallan tvungna att tvätta våran båt, både ute och inne. klockan tre gick vi ner till våran brygga och fikade och la våra kompisars RXP (vattenskotern). Jag fick åka den men inte köra, ska ta skärgårdsskepparexamen (gud va långt ord), sen åkte vi hem och jag och Frallis va asflum. Nu ska jag äta lite Pizza till midda.

\,,/O.o\,,/

Rock on

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards