Alla inlägg den 2 maj 2008

Av musicrape - 2 maj 2008 15:43

va på Gröna Lund idag, hade jätteskojjsigt. jag var där med Misha, Anna och annas kompisar från Trollhättan, Carro och Johanna. jag och Misha var tvungna att köa i 45 minuter för att å grönt kort. när vi äntligen var klara irrade vi runt i kanske fem minuter innan vi hittade det vi skulle. det första vi åkte var kvasten, sen flygande mattan och blå tåget. det ända som var läskigt var en av de sista grajorna, det var en bara en liten öppning som man trodde man skulle slå huvudet i. sen träffade jag Lizzie, vi åkte berg-o-dalbana tillsammans. de va askul. sen åt vi på matvraket, men Lizzie hinkade inte. efter maten gick vi i lustiga huset och efter det åkte vi i kärlekstunneln. sen spelade vi lite spel. efter det åkte vi vilda musen och efter det gick Carro, johanna och anna på toa och jag och Misha åkte pop-expressen. efter det åkte jag och Carro tilt och efter det åkte vi frittfall.

80 meter rakt ner...WOOH... sen det bästa av allt, SPÖKHUSET!! alla blev skiträdda. läskigast var i slutet när man inte såg en snubbe.  sen spelade vi olika spel, van typ inget. sen åkte vi, helt slut.

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards