Alla inlägg den 3 januari 2009

Av musicrape - 3 januari 2009 22:35

hej, idah typ svimmade jag, fett läskigt. först gick jag upp, åt frukost, sen la jag mig i sängen igen och läste lite. Efter kanske en halvtimme senare säger pappa att Smillan (min nya katt) ska in till vetrinären och att vi ska ta tempen, så pappa ropar på mig. jag studsar (bokstavligt) upp ur sängen kanske lite för snabbt, då jag två meter senare drappas av blodtrycksfall eller nåt. ni vet när det svartnar för ögonen och man blir alldeles yr. aja, det var det saom hände förutom att det svarta aldrig försvann och jag ramlade ihop på golvet. jag var helt bort, då menar jag HELT, jag märkte igenting. mamma och pappa som stod bredvid sa att jag hade helt öppna ögon som stirrade upp och så hade jag kramper. fett läskigt, jag "vaknade" av att jag hörde någon långt borta ropa mitt namn. jag vart så jävla chockad att jag bara låg och skakade och grät på golvet och hade en jävla huvudvärk av att slå huvudet i golvet. sen hade vi barkenträff, iaf jag, Elin H, Isabelle (halvt) Frallis Brallis, John, Leo, Karin, Anna och Hanna. Först spelade vi lite twister och väntade på Anna och Karin, när det blev tråkigt spelade vi pingis, det fanns bara fem raketar så Frallis tog en träsköld. Sen åt vi tacos...MUMS... efter det satt vi och åt godis och chips och grillade marshmallows. Sen spelade vi galenpanna, askul. sen satt vi och rökte grillpinnar. när det blev fördålig luft bestämmde vi oss för att gå på en promenad. men det slutade med att vi gick till tippen och åkte pulka klockan nio på kvällen, utan täckbyxor ^^' så man förfrös arslet lite^^'


nu pallar jag inte skriva mer>_<

 hejdå alliohopa ses snart igen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards