Alla inlägg den 25 april 2008

Av musicrape - 25 april 2008 16:20

de va ganska kul på brännbollen, fast va typ inte me så mycket, förkyld. vi hade bara två lektionen ida. på SO hade jag glömt boken henna men det märkte inte Ms Forslund, phew... vi fick också tillbaka våra tidig-modern tidproven. fick 71 av 75, men jag trodde jag skulle få mer. och på tyskan fick jag göra tyskaprovet som jag hade missat, de gick ganska bra tror jag.

sen efter skolan fick jag skjuts av mamma till mörby C. där fick jag träffa mina knäppa scoutkompisar. vi handlade mat till hajken där. hemköp, fett billigt. när jag Lizzie skulle hem sprang vi runt på alla busstationer som finns där innan vi hittade rätt. på bussen var det hur varmt som helst. fast vi satt ändå å sjöng med radion (lay your love on me- BWO). vägen hem var en plåga, så himla varmt. nu ska jag iväg till Lizzie och packa ryggsäcken till hajken.

Seeya

Av musicrape - 25 april 2008 07:17

Ida...? ska jag ha tyska prov (fett boring) för jag missade det i onsdags eftersom jag va sjuk. hoppas de går bra.

på engelskan ska vi spela brännboll/baseball och sen efte skolan ska jag köpa mat till vandringshajken. de blir kul.


Presentation

Omröstning

Vad lyssnar ni på för musik?
 HipHop
 Schlager
 Punk
 Ballader
 RnB
 Reggea
 Hardcore/metal
 Glamrock
 Pop
 Disko
 Emo
 Opera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards